fredag 8. mars 2013

Isbre/isfjell bilder

Vi fikk i oppgave om å ta utgangspunkt i forskjellig typer papir som vi krøllet og brettet og deretter lyssetter for fotografering. Vi arbeidet med å lage illusjon av is/snø.Også måtte vi ta close up bilder av snø eller is.

 Jeg ble kanskje fornøyd med dette bilde, jeg tok å krøllet et ark og la en lommelykt under som ga en veldig stilig effekt, så tegnet jeg på en måne som det ser ut som det er måneskinn. så tegnet jeg på mange stjerner.
 Dette bilde ble kanskje stilig, jeg fant litt plastikk som jeg lyste på med en lommelykt også klippet jeg ut av et annet bilde en lommelykt som jeg hadde bak et ark.
 Det bilde er kanskje spennende, fordi det er en trekant i bilde. Man vet ikke så stor dette bilde er, så detter er litt mystisk.
Jeg syntes dette er mystisk, det ser ut som en is-hule og man vet ikke så stor dette bilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar